Monday, December 31, 2007

happy 2008

1 Jan 2008

We were all stuck at home since ayah kena kerja :( bohoo... but our house ada ramai tetamu datang yeah. That early morning tok long @ mak long phoned kata nak singgah rumah sebab diaorang nak pergi KLIA to pick up auntie @ kak niza & family from mecca. So tok mom quickly pergi market beli chicken wings and other things untuk masak stew. Tok mom's stew best in shah alam :). Lepas dah siap evevrything semua melepak depan TV kat bawah. Tok mom tertido kat sofa wheareas mummy tertido kat atas carpet, kak june next to mummy, bu sue dalam bilik wheareas for my self as usual dalam my bouncer. Sedar2 sebab dgr bunyi kereta thought that tok long and the gang dah sampai it was already 4pm... rupa tok zainab tok mom's very best friend datang dengan uncle saiful her yougest son. I enjoyed talking to them. They really adored me alhamdulillah. Lepas je diaorang balik mummy quickly bath me and ready for maghrib prayer and tok long & cucu pun sampai. Served them stew and tok long pun bawa lauk from Muar so kitaorg pun makan ramai-ramai. I pun makan juga nenen most of the time. Few hours later auntie lin, auntie noni and family came acompanied by tok zah and tok yahya. Tok zah brought her brownies ahhh sedapnya. I got to see cousin yana. Tak pernah jumpa dia lagi since she is born. They all went off to KLIA around 9.45pm. I waited for ayah to balik baru nak tido.


2 January 2008

Mummy had bruises everywhere kat kaki dia and her lutut lebam. So ayah bawa dia g klinik to have a look at it. Dr gave her MC and pain killer. Dr kata kalau nak buat blood test kena tempah botol awal. Later will tempah awal-awal actually mummy takut. :D. Mummy decided nak visit auntie lana. Lagipun dah lama i tak jumpa my cousin haiqal. Is fun to meet cousin haiqal dia sgt comel dan mata dia sangat bulat. They serve us brownies yg sangat yummy hehhehehe. Pastuh On the way back it was raining like cats and dogs nasib baik bila sampai je shah alam the rain stop macam tahu2 je eusoff nak masuk rumah hahahahha.




haiqal and eusoff

3 & 4 January 2008
Mummy kerja so ayah took care of me. On the 3rd ayah and mummy pergi kedai baby mummy wanted to buy stroller pad and head support for my 3 wheeler stroller. Dekat kedai tu tak brand lollipop ada brand lain tapi mahal bagai nak giler and warna pink! hmmm so beli t-shirt peter rabbit for my self and another one for abg adam so also 2 pairs of socks.
5 January 2008
I got bantal busuk yg tok mom buatkan yeah.. the bantal is so ringan and sangat best untuk digigit. I got to meniarap own my own.
6 January 2008
I got new stroller pad , head support and teether yg ada water inside. Yeah tq mummy.

No comments: