Sunday, November 1, 2009

SAHM

It has been a week i've already change my job title. Well not many people know that i've stop my work and now i'm full time housewife :). I do feel sad and tension bila my little ayra buat hal tapi sekarang dah boleh adjust masa.

Lepas subuh je terus masuk dapur siap2 masak untuk makan tghari dan malam. Pastuh sapu lantai,mop dan etc. Bila both kids dah bgn siap2kan diaor bg makan bawa pergi playground bg diaorg penat dalam sejam or more. Buka DVD sambil tu lipat baju etc...

Kesimpulannya being fulltime at home you just have no time nak merambu ramba tak tentu pasal. Tapi insya allah i will gain something in future . I know tak de apa yang menggembirakan my kids selain daripada tgk beloved mummy dia ada kat rumah. So also my dearest hubby bila makan my cooking yang tgh dipolish everyday. hahahahha

Will update more soon. Sekarang rumah sgt minimal even makan pun bersila je.

Doakanlah supaya i can be the best for my kids and my hubby insya allah.

5 comments:

maybe said...

I'm appreciate your writing skill.Please keep on working hard.^^

Drama Mama said...

welcome to the club. there's nothing more entertaining than seeing your kids antics 24-7. well, at least to me. :-)

[ibuLUNAZALEA] said...

aiii...mimi dh jarang mnulis kn skrg ni..slalu tnanti2 crita boy & girl tuh..yeap,bl dh jadik fulltime hswfe ni,rupanya lagik bz kan..jgnkn nk mnulis,nk bca blog pon ms nye terhad..

me pon dh jdik ibu pd Luna,..
hurms,klu xsilap mimi dh stay kt Puchong kn?dh dkt la kita eh,so if bl ade ms meh lah dtg uma ye..ble kita bkenal2an lgik rapat & mesra..

alamk mimi mesti tak kenal sy kn..sy junior lamdek & Ibram ms skola kt Sabah hri tuh :)

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

Hi,
Did you realize? To assistance the Victims of Hait,
you possibly can make a donation by
carrying out a survey.I just identified the info [url=http://www.squidoo.com/surveyforcharity]here.[/url]
Cool Concept!

Sebastian